FitNation: Lunch and Learn
Donderdag 12 Augustus Femke Lans
In het kader van inspiratie opdoen buiten de fitnessbranche, schuift op donderdag 12 augustus Femke Lans van Dear Customer aan. Femke is haar carrière gestart bij KLM en is 7 jaar directrice geweest van een trainingsbureau. Nadat ze bij ontelbaar veel bedrijven rond de tafel heeft gezeten kwam ze erachter dat er vaak een ding gigantisch ontbreekt: customer centric-thinking.
Ze zag het als een gemiste kans dat gastvrijheid alleen in de horeca branche gebruikt wordt, terwijl dit juist de sleutel is tot loyaliteit en retentie. Daarom besloot ze 8 jaar geleden voor zichzelf te beginnen: Dear Customer was geboren.
Femke houdt zich bezig met de “Human Factor” en streeft ernaar sterke connecties tussen bedrijven en klanten te creëren. Je product kan geweldig zijn, maar mensen maken het verschil. Tijd om daar aandacht aan te besteden.
Met Dear Customer geeft ze workshops en masterclasses, doet ze quick scans bij bedrijven en ontwerpt ze complete customer journeys. Ze helpt bedrijven in pakweg iedere branche en heeft gewerkt voor Zoku, Skins Cosmetics, Van der Valk, Bergman Clinics, ING en fitnessketen TrainMore. Met haar berg aan ervaring en unieke inzichten komt ze graag haar kennis met ons delen!
Onderwerpen die je mag verwachten:
- Hoe je door verbinding en een ultieme klantbeleving de beste resultaten kunt bereiken
- De 8 factoren die bijdragen aan klantloyaliteit
- Tevreden personeel leidt tot tevreden klanten: tips voor een goede band met je werknemers!
Meer informatie lees je hier: https://fitnation.co/nl/webinar/