Spring naar content
01 november

Let's Move For A Better World 2020 – beweeg mee van 9 tot 15 november

De wereldwijde sociale campagne van Technogym, ter bevordering van Wellness en de strijd tegen een zittende levensstijl, is terug! Nu met een nieuw format, speciaal voor fitness- en wellnessclubs.

Let’s Move For a Better World is het jaarlijkse evenement waar duizenden fitnesscentra wereldwijd naar uitkijken, en 2020 zal geen uitzondering zijn. Technogym, een wereldleider op het gebied van fitness, wellness, sport en gezondheid, kondigt de Let’s Move Week 2020 aan. Een nieuw format vol met fitnessevenementen, challenges, online- en offlineactiviteiten. Van 9 tot 15 november zullen mensen wereldwijd hun krachten bundelen om de verschillende vormen van Wellness te promoten. Let’s Move Week 2020 kondigt zichzelf aan als een van de best bezochte fitness- evenementen van het jaar.

Tijdens de Let’s Move Week 2020 kunnen fitnesscentra, door zich aan te sluiten bij de wereldwijde campagne, hun leden betrekken bij de lokale evenementen, live en on- demand workouts creëren dankzij de nieuwe streaming mogelijkheden die mywellness 5.0 biedt, het evenement promoten met social media-activiteiten en challenges en gebruik maken van de Technogym workouts die beschikbaar zijn op de sociale netwerken van mywellness en Technogym. Technogym biedt de deelnemende locaties de mogelijkheid om de Let’s Move Week Marketing Kit te downloaden, waarin alle promotionele content te vinden is: afbeeldingen, video’s, posters en meer.

Binnen de huidige situatie is het doel van de campagne ook om de fitnessbranche te ondersteunen, in beweging te komen of te blijven, leden te betrekken en nieuwe leden te activeren, de fysieke en mentale gezondheid van mensen te bevorderen door de fitnesscommunity uit te breiden. Of het nu gaat om trainen in de sportschool of thuis, het is altijd mogelijk om deel te nemen aan de Let’s Move Week.

De campagne laat ook zien hoe het kan helpen bij het verhogen van de loyaliteit, motivatie en bezoeken van leden. Door zich te richten op de community van de sportschool en het bereiken van een gemeenschappelijk doel helpt de campagne de teamspirit te versterken. De 2019-editie heeft geleid tot belangrijke ontwikkelingen voor de deelnemende fitnesscentra. De bezoeken zijn gemiddeld met 26% gestegen en nieuwe lidmaatschappen met 15%. En86% van de betrokkenen in de sportschool (trainers en medewerkers) constateerden een verhoging van de teamspirit tijdens de trainingen, waardoor hun werkomgeving is verbeterd en er een betere sfeer onder de leden is ontstaan.

Naast de belangrijke sociale boodschap is de campagne ook een zeer effectief instrument voor fitnesscentra om de activiteit te verhogen. Dankzij de onlinecommunicatie, zowel op het web als in de sociale media, heeft de campagne laten zien dat nieuwe leden worden aangetrokken doordat deelnemers hun trainingservaringen online delen.

De “Let’s Move for a Better World” campagne vat perfect de Technogym-missie, van het verspreiden van Wellness wereldwijd, samen. Technogym gelooft dat het informeren van de jongere generaties essentieel is om dit doel te bereiken en om een duurzamere samenleving te creëren die welzijn als een van haar basiswaarden heeft.

Meer info en het downloaden van de kit van via www.technogym.com/land/nl/lets-move-week-2020/

#letsmoveforabetterworld

Let’s Move 2020 wordt o.a. ondersteund door NL Actief