Spring naar content
10 september

Aanmelding voor Sportactie 2020 'Proef de sport'

We zijn deze week benaderd door NOC*NSF om mee te doen aan de Sportactie die NOC*NSF met de Albert Heijn uitvoert. Een actie waar we de afgelopen jaren ook al aan meegedaan hebben. Het is een mooie manier om nieuwe leden met uw bedrijf kennis te laten maken. 

Hoe gaat het in zijn werk? 
U kunt zich aanmelden om mee te doen op de site https://clubbase.sport.nl/sportactie. Daar leest u welke 4 stappen u moet doorlopen:

  1. club aanmelden;
  2. clubprofiel invullen;
  3. aanmelden voor de sportactie;
  4. aanbod (proeflessen) aanmaken.

Het aanbod is voor consumenten zichtbaar vanaf 14 september op www.proefdesport.nl

Let op!
Als u eerder meegedaan heeft aan de Albert Heijn actie, dan kunt u het oude account met inlog gebruiken en hoeft u de gegevens van uw bedrijf niet nogmaals in te vullen. Als u uw inlog kwijt bent, dan kunt u contact opnemen via WhatsApp, chat of mail met de Supportdesk van NOC*NSF. 

Wat is het voordeel van meedoen?
Uit ervaring weten we dat sportaanbieders bij vorige sportacties een conversie hebben behaald van 25%. Hiermee kan meedoen een zeer interessante tool zijn voor ledenwerving, ook in deze fase na Corona. De Sportactie krijgt landelijke en lokale aandacht vanuit de Albert Hein en NOC*NSF. We zullen dit ondersteunen vanuit NL Actief. 

Hoe ziet de actie er verder uit? 
De Sportactie heeft als thema: Proef de sport. Met de ambassadeurs Rico Verhoeven, Yara van Kerkhof en Roy Meyers wordt iedereen geënthousiasmeerd om van verschillende sporten te proeven en de smaak van sporten te pakken te krijgen. Op dit moment werkt NOC*NSF aan het concept ‘Proeven met Verhoeven & Co’, waarbij de ambassadeurs nieuwe sporten gaan ‘proeven’ en anderen enthousiasmeren om hetzelfde te doen. Sportaanbieders kunnen heel makkelijk promotiemateriaal maken in de stijl van de Sportactie. Door clubnaam, logo, sportaanbod en/of beeldmateriaal toe te voegen, kunt u het promotiemateriaal personaliseren.